Novi život Bilogorske košare: Od rakije sa zlatom do izvrsne kozmetike s domaćim potpisom
Šljivovica s listićima zlata, likeri, rakije i vina, med, kozmetika od kobiljeg mlijeka s obronaka Bilogore, čajevi, mlinci, tjestenina, suveniri, mliječni i suhomesnati proizvodi, kao uvijek svježe voće i povrće, ali i recimo majburger glavni su aduti Bilogorske košare. Nikad bogatija ponuda i bitno pristupačnije cijene unijeli su novi zalet u životu ove male trgovine u samom centru Bjelovara kojom upravljaju zadrugari.
-Košara je zaista puna noviteta – od novih proizvoda do pristupačnijih cijena i nikako nije u rivalitetu s našom tržnicom. Riječ je o proizvodima istih proizvođača koji nisu u mogućnosti svoje proizvode svakoga dana nuditi kupcima na tržnici, no zato su dostupni u Bilogorskoj košari. Građani su to prepoznali, dolaze ovdje u sve većem broju, a dnevni promet iznosi između 1000 i 1500 kuna s tendencijom rasta. Dio ponude je ekskluzivan pa tako ne morate obilaziti kućne pragove kako biste kupili sve što želite, već sve možete nabaviti na jednom mjestu – kazao je zamjenik gradonačelnika Igor Brajdić.
Predsjednik Skupštine zadruge Bilogorska košara Nenad Horvat otkrio je kako ona okuplja 40 proizvođača koji vrijedno rade na svojim imanjima, a svoju robu distribuiraju, između ostalog, u Bilogorskoj košari.
-Zahvaljujem građanima koji su konačno prepoznali kvalitetu domaćeg proizvoda. Lijepo je vidjeti baku koja dođe s unučetom, nešto kupi i kaže djetetu kako je to domaće. To je važna poruka koju treba prenositi s koljena na koljeno – naglasio je Horvat dodavši kako ranije Košara nije bila prepoznata u dovoljnoj mjeri, a glavnog krivca vidi u nedostatku marketinga na nacionalnoj razini.
-U Austriji se djecu od vrtićke dobi educira gdje kupovati domaće i zašto je to važno. Ta edukacija je izuzetno važna, a kod nas toga nema – kazao je Horvat istaknuvši kako Bilogorska košara u svojoj ponudi kupcima nudi proizvode širokog asortimana tako da ne trebaju lutati po gradu, već više proizvoda mogu kupiti na jednom mjestu.
Da je marketing itekako važan istaknula je i nova voditeljica Bilogorske košare Vedrana Puhović kazavši kako se u posljednje vrijeme radi na tome da se Bilogorska košara predstavi kupcima putem Facebooka i Instagrama. Iako je, naglasila, važna i svakodnevna komunikacija s kupcima u trgovini zahvaljujući kojoj dobivaju povratne informacije o tome što kupci žele i traže. Uz komunikaciju, Puhović razloge novog zaleta u radu Bilogorske košare vidi u sve boljoj ponudi.
-Obnovili smo dosta suradnji tako da svojim kupcima nudimo sve širu paletu proizvoda koju ćemo i dalje širiti. Recimo, uskoro ćemo u ponudi imati gin koji je dobio četiri nagrade na državnim natjecanjima. Također, cijene smo učinili pristupačnima kao na tržnici i konkurentima onima u supermarketima. Sve više ljudi to prepoznaje i dolazi u našu Bilogorsku košaru – zaključila je Puhović otkrivši kako izrađuju i različite poklon pakete i košare koje, spomenimo, mogu biti izvrstan poklon u ovo blagdansko vrijeme.