Počinje obnova važne ceste koja spaja Trojstvo i Šandrovac, stanovnici su je čekali desetljećima

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Ovih dana započet će sveobuhvatna obnova ceste u Mišulinovcu vrijedna 1,2 milijuna eura. Radove izvodi bjelovarska tvrtka Ceste, a financiranje je osigurano omjerom od 55 posto Županijske uprave za ceste Bjelovarsko-bilogorske županije i 45 posto Općine Veliko Trojstvo.

Rekonstrukcija županijske ceste ŽC3027 u ulici Mišulinovac predstavlja važan infrastrukturni projekt za sigurnost i učinkovitost prometovanja na području Velikog Trojstva, ali i prvu veliku obnovu otkako je ta prometnica izgrađena.

Dionica koja će biti obnovljena duga je 3.054,6 metara, a radovi će donijeti značajna poboljšanja prometnice koja trenutno ne zadovoljava moderne prometne standarde.

Nezadovoljavajuće stanje

Trenutno stanje ceste je nezadovoljavajuće, među ostalim i zbog kolnika širine samo pet metara. Kolnička konstrukcija je u lošem stanju, s brojnim oštećenjima i slabom površinom, dok su postojeći sustavi odvodnje neadekvatni, što dodatno doprinosi pogoršanju kvalitete vožnje, posebno tijekom nepovoljnih vremenskih uvjeta.

Prometna signalizacija i oprema također su zastarjeli, što dodatno povećava rizik od nesreća.

Projektom je predviđeno proširenje ceste kako bi svaki vozni trak imao širinu od 2,75 metara, uz dodatne bankine širine 0,5 metara sa svake strane, čime će se omogućiti sigurnije i ugodnije prometovanje. Kolnička konstrukcija bit će obnovljena kroz više slojeva, uključujući završni asfaltni sloj, bitumenizirani nosivi sloj, i mehanički nosivi sloj od drobljenog kamena.

Ovi slojevi osigurat će veću nosivost ceste i bolju otpornost na opterećenja, čime će se produžiti vijek trajanja prometnice.

Posebna pažnja posvećena je sustavu odvodnje. Planirano je poboljšanje postojeće otvorene odvodnje izgradnjom novih rigola širine 50 cm, obloženih rubnjacima i kanalica za prikupljanje oborinskih voda. Na mjestima gdje otvorena odvodnja nije moguća, voda će se prikupljati putem slivnika i odvoditi u podzemne cijevi. Također će biti izvedeno zacjevljenje postojećih kanala kako bi se osigurala potpuna vodonepropusnost i spriječilo daljnje oštećenje kolnika.

Nova signalizacija

Rekonstrukcija uključuje i korekcije horizontalnih i vertikalnih elemenata ceste, prilagođene brzini od 50 km/h, čime će se dodatno povećati sigurnost vozača.

Na dionici će biti postavljena nova prometna signalizacija i oprema u skladu s modernim standardima. To uključuje postavljanje prometnih znakova, oznaka na kolniku, te dodatne sigurnosne opreme kako bi se pravovremeno i jasno informirali vozači o uvjetima na cesti.

Važno je napomenuti da će se rekonstrukcija izvoditi uz maksimalno poštivanje sigurnosnih i okolišnih standarda. Tijekom izvođenja radova bit će osigurano minimalno ometanje prometa, a nakon završetka, prometne površine i okoliš bit će vraćeni u prvobitno stanje. Projekt je osmišljen tako da cesta bude trajno otporna i sigurna za korištenje, s predviđenim vijekom trajanja od 20 godina, tijekom kojih će redovito održavanje osiguravati dugotrajnu funkcionalnost.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!