HRT se pohvalio iznimnom gledanošću sučeljavanja predsjedničkih kandidata
Prijenos sučeljavanja kandidata za predsjednika Republike Hrvatske, koji je Hrvatska radiotelevizija jučer izravno prenosila, bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, pokazuju podaci o gledanosti tvrtke “All eyes on screens” (bivši AdScanner), piše HRT.
Sučeljavanje je pratilo 21,07 posto AMR-a (Average Minute Rating ili prosječan broj kućanstava u kojima se gledao specifični programski sadržaj), što ga čini najgledanijim od svih promatranih sadržaja koliko ih je obuhvatilo istraživanje o gledanosti.
Također, prijenos sučeljavanja ostvario je i iznimno visok udio u gledanosti (SHR) od 44,48 posto, što znači da ga je gledala gotovo polovina svih onih koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.
HRT kao javni servis organizirao je jedino sučeljavanje kandidata uoči drugog kruga izbora koji se održavaju u nedjelju, 12. siječnja, a voditelji su bili Zrinka Grancarić i Branko Nađvinski.
Među pet najgledanijih sadržaja tijekom jučerašnjeg dana bio je i središnji Dnevnik HTV-a koji je gledalo 9,9 posto AMR-a, uz SHR od 24,23 posto.
Prijenos sučeljavanja pratio se također i preko HRT-ovih nelinearnih kanala pa je tako prijenos putem HRT-ova YouTube kanala imao više od 167.000 pregleda, kao i 1800 likeova i 1400 komentara te je prvi na trendingu.