HRT se pohvalio iznimnom gledanošću sučeljavanja predsjedničkih kandidata

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Prijenos sučeljavanja kandidata za predsjednika Republike Hrvatske, koji je Hrvatska radiotelevizija jučer izravno prenosila, bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, pokazuju podaci o gledanosti tvrtke “All eyes on screens” (bivši AdScanner), piše HRT.

Sučeljavanje je pratilo 21,07 posto AMR-a (Average Minute Rating ili prosječan broj kućanstava u kojima se gledao specifični programski sadržaj), što ga čini najgledanijim od svih promatranih sadržaja koliko ih je obuhvatilo istraživanje o gledanosti.

Također, prijenos sučeljavanja ostvario je i iznimno visok udio u gledanosti (SHR) od 44,48 posto, što znači da ga je gledala gotovo polovina svih onih koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.

HRT kao javni servis organizirao je jedino sučeljavanje kandidata uoči drugog kruga izbora koji se održavaju u nedjelju, 12. siječnja, a voditelji su bili Zrinka Grancarić i Branko Nađvinski.

Među pet najgledanijih sadržaja tijekom jučerašnjeg dana bio je i središnji Dnevnik HTV-a koji je gledalo 9,9 posto AMR-a, uz SHR od 24,23 posto.

Prijenos sučeljavanja pratio se također i preko HRT-ovih nelinearnih kanala pa je tako prijenos putem HRT-ova YouTube kanala imao više od 167.000 pregleda, kao i 1800 likeova i 1400 komentara te je prvi na trendingu.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!