Zaboravite čekanje na telefonu: HZZO ima novog asistenta, evo kako vam može pomoći
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) uveo je virtualnog glasovnog asistenta HANA, koji će se javljati na besplatne telefonske linije i putem umjetne inteligencije omogućiti lakši pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima. HANA će odgovarati na brojeve 0800 7979, vezano za obvezno zdravstveno osiguranje te 0800 7989, broj vezan za dopunsko zdravstveno osiguranje. Naime, riječ je o najčešćim kanalima putem kojih se korisnici obraćaju HZZO-u.
Iz HZZO-a ističu kako HANA pruža trenutačne odgovore na najčešća pitanja, dostupna je 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, čime se značajno skraćuje vrijeme čekanja i rasterećuju ljudski operateri.
– Uvođenjem HANA-e korisničko iskustvo podižemo na višu razinu, dostupnost je stalna, a informacije se dobivaju brzo i jednostavno, navode iz Zavoda.
Virtualni asistent koristi naprednu AI tehnologiju za prepoznavanje i razumijevanje govora te će kroz vrijeme kontinuirano učiti i poboljšavati kvalitetu odgovora. HZZO podsjeća kako je njihov kontakt centar uspostavljen još 2012. godine, a do danas je više od 300 djelatnika obradilo oko 400 tisuća. Uvođenje HANA-e predstavlja dodatni iskorak u modernizaciji korisničke podrške.
Izvor: HINA