Turisti sve više otkrivaju naš kraj, a evo što ih sve privlači
Kada se spomene turizam većina nas vjerojatno pomisli na more i sunce, lijepi plavi Jadran. No, turistički se sve više budi i kontinent, pa tako i Bjelovarsko-bilogorska županija iako ova godina za nju nije laka. I u noćenjima i dolascima u prvih šest mjeseci zabilježen je pad od 11 posto, ali to je i očekivano.
-Mi smo čak očekivali i nešto veći minus. Razlog tome su Daruvarske toplice kao najveći smještajni objekt na području županije koje generiraju 40 posto turističkog prometa su u velikoj rekonstrukciji i praktički čitav njihov komercijalni smještaj je van tržišta – tumači direktor Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Marcel Medak.
Činjenica da je umjesto očekivanih trideset zabilježen pad od 11 posto rezultat je rasta privatnog smještaja i sada se ubiru plodovi višegodišnjeg podizanja kvalitete smještaja i širenja ponude zbog čega se turisti vraćaju i preporučuju ovaj kraj. Najčešći gosti su domaći dok od stranih prednjače turisti iz Njemačke, BiH, Srbije, Mađarske i Češke. Bjelovarsko-bilogorski aduti su kulturne znamenitosti poput Džamonjinog spomenika u Podgariću i Romske kuće u Maglenči, ali i prirodne ljepote: ribnjaci, šume, tri gore kojima se može hodati, biciklirati, jahati.
-U kombinaciji s tim aktivnostima uvijek ide dobra ‘klopa’, gastronomska ponuda naše županije je jako dobra. Imamo 12 restorana u projektu “Okusi hrvatske tradicije” i oni su nositelji gastronomske ponude – ističe Medak.
Turistička zajednica stoga nastavlja s brendiranjem i promocijom.
-Slijede nam dosta snažne aktivnosti na društvenim mrežama, u devetom mjesecu idemo s nastavkom kampanje za outdoor i to ponovno s određenim dolascima influencera i objavama na vodećim portalima – najavljuje direktor TZ BBŽ.
Tržišta na koja su aktivnosti usmjerene su inozemna i Zagreb.