Od najderutnije ulice do pravog prometnog bombončića: Grad bogatiji za nova parkirna mjesta
Radovi na potpunoj obnovi Ulice Ferde Livadića u samom središtu Bjelovara uspješno su privedeni kraju. Vrijednost projekta iznosila je oko 500 tisuća eura, a stanovnicima i posjetiteljima grada sada je na raspolaganju moderna i infrastrukturno uređena prometnica.
Zamjenik gradonačelnika Bjelovara, Igor Brajdić, istaknuo je kako je riječ o jednoj od najderutnijih ulica u centru grada, koja je sada u potpunosti transformirana.
„Nalazimo se u Livadićevoj ulici, koja je donedavno bila u vrlo lošem stanju. Danas je pred nama u potpunosti obnovljena ulica s novim kanalizacijskim, vodovodnim i plinskim instalacijama, modernom cestom, uređenim parkirališnim mjestima, novom pješačkom i dijelom biciklističkom stazom, ali i kružnim tokom koji će olakšati promet komunalnim vozilima“, kazao je Brajdić.
Dodao je kako je u obnovu ulice bilo uključeno i poduzeće HEP, koje je uklonilo nadzemne kablove s obiteljskih kuća, a sve je izvedeno u skladu sa suvremenim prometnim standardima.
„Obnova je trajala nekoliko mjeseci, ali kada vidimo rezultat, možemo reći da se čekanje isplatilo. U drugoj fazi planirano je probijanje ulice prema HEP-u, čime će se povezati i biciklistička staza te stvoriti zaokružena prometna cjelina“, istaknuo je Brajdić.
U tijeku je i niz drugih infrastrukturnih projekata u gradu, među kojima je i završna faza obnove Vinkovićevog naselja te brojne obnove zgrada u centru grada: Sokolane, Vodotehne, muzeja, starog zatvora i osnovnih škola.
„Puno ulažemo u obnovu prometnica, no svi ti radovi zahtijevaju vrijeme i ne mogu se napraviti preko noći. Znamo da građane zanima kada će doći red na njihove ulice i to je legitimno pitanje. Idemo redom, kako nalažu planovi i financijske mogućnosti“, dodao je Brajdić.
Na samoj obnovi ulice radilo je i Poduzeće za ceste Bjelovar. Njihov predstavnik Stipe Ljubičić istaknuo je kako je najzahtjevniji dio bio upravo zamjena brojnih instalacija ispod površine.
„Kružni tok je bio tehnički najjednostavniji dio. Glavni izazov bile su instalacije i uređenje podzemne infrastrukture. Što se tiče parkiranja, uveden je red i trenutačno ima 21 parkirno mjesto, no prostora za veće širenje zasad nije bilo“, objasnio je Ljubičić.
Projektant ulice Tomislav Prgin dodao je kako je pri projektiranju posebna pažnja posvećena i vizualnom izgledu ulice.
„Planom su predviđeni i zeleni pojasevi kako bi ulica dobila ljepši izgled. U ovoj fazi nije bilo moguće izvesti maksimalan broj parkirnih mjesta, ali u nastavku, u drugoj fazi, predviđen je znatno veći broj parkirališta duž jednosmjerne ulice, što će u konačnici osigurati više mjesta nego prije“, rekao je Prgin.
Obnovljena Ulica Ferde Livadića tako je postala primjer modernog i funkcionalnog uređenja u samom srcu Bjelovara, a nova prometna rješenja i dodatna infrastruktura trebali bi značajno unaprijediti svakodnevni život građana i olakšati prometovanje središtem grada.