Svaka čast nižim cijenama u Njemačkoj, ali evo zašto je u Hrvatskoj bolje

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Nakon što je naš portal objavio usporedbu cijena između Hrvatske i Njemačke u kojoj, primjerice, velika Milka čokolada (270-300g) košta 3,89 eura naspram hrvatskih 5,99 eura (54% više), uslijedila je vatrena rasprava, a jedan je komentar posebno privukao pažnju svojim pozitivnim pogledom na život u Hrvatskoj.

“Cijene kuća u Njemačkoj su ogromne (s okućnicom), dok su u Hrvatskoj, posebno 20-50 km od grada, cijene pristupačnije. Tu se može jako, jako puno zasaditi povrća i voća pa spremiti zimnice kako su radili naši starci i dovoljno uštedjeti na hrani,” napisao je Ivan Cerovac dodavši da država stoji iza ljudi koji se odluče za takav korak.

“Najjednostavnije je odraditi 8-9 sati i otići u trgovinu pa kupiti sve manje-više gotovo i doma pripremiti za pojest, ali što jedemo! Što fali domaćim pekmezima od šljiva, jabuka, krušaka, jagoda ili džemovima od dinje, višnje… pa na tome smo odrasli,” objasnio je Cerovac, istaknuvši kako život na selu nudi “bezbroj mogućnosti” za ugodniji život.

Naš je čitatelj upozorio i kako se uz vlastiti vrt i pripremu zimnice može značajno uštedjeti na hrani tijekom cijele godine. Umjesto kupovine gotovih proizvoda, predložio je uzgoj vlastitog voća i povrća i pripremu zimnice i znatnu uštedu u kućnom budžetu.

Ipak, neki su se čitatelji oštro suprotstavili idiličnom pogledu na život na selu.

“Piše gluposti, dođi da živiš od plaće u Hrvatskoj niti gaće si ne bi mogla kupiti,” komentirao je jedan čitatelj, dok je čitateljica iz Münchena dodala da “itekako zna kako je njenima u Zagrebu”.

Posebno zanimljiv primjer navela je čitateljica Katica Zornic koja je konkretnim primjerom ilustrirala razlike u cijenama.

“U selu gdje živim u trgovini jedan Mr. Muscle košta 8,29 eura jedna litra, u gradiću 8 km dalje, gdje je konkurencija malo veća, dobiš 2 litre za 6.99. U Njemačkoj taj Mr. Muscle košta 2,99 eura.”

Jedan je čitatelj direktno povezao visoke cijene s trgovačkim maržama:

“Ovo je samo potvrda da je problem u velikim trgovačkim maržama a ne u PDV-u.”

Drugi su pak spomenuli i pitanje kvalitete proizvoda.

“Da samo je nutela u njemackoj prava a tu zadnje smece utrpano u teglicu nutele,” napisao je jedan od komentatora.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!