U lovu na turiste: Ovo je top 11 turističkih aduta naše županije
Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije osigurala je čak 300 tisuća eura preko Hrvatske turističke zajednice za tri projektne aktivnosti. Usporedbe radi, lani je bilo osigurano 180 tisuća eura. O čemu je točno riječ pojasnio je danas na konferencije za novinare bjelovarsko-bilogorski župan Marko Marušić.
– Prva projektna aktivnosti odnosi se za projekt podizanja kvalitete pružatelja usluga smještaja u 2025. godini za što je osigurano 90 tisuća eura. Za projekt potpore manifestacijama i događanjima na području Bjelovarsko-bilogorske županije u ovoj godini odobreno je 50 tisuća eura, dok je za projekt brendiranja destinacije Bilogora-Moslavina-Papuk odobreno 160 tisuća eura – otkrio je Marušić dodavši kako je Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije danas raspisala javni poziv za manifestacije i događanja u 2025. godini. Bit će objavljen do 8. travnja, a ukupno je osigurano 65 tisuća eura.
Također, naša Turistička zajednica će 12. ožujka raspisati novi javni poziv za podizanje kvalitete pružatelja usluga smještaja s područja naše županije. Osigurano je 110 tisuća eura. Taj javni poziv će biti objavljen na novoj službenoj stranici Turističke zajednice koja je ujedno danas i predstavljena. Ona bi trebala budućim gostima olakšati put do svih relevantnih informacija.
-Nova internetska stranica je prilagođena modernim tehnologijama. Ondje se nalaze sva aktualna događanja, kao i kalendar događanja, rubrika posvećena smještajnim kapacitetima s osnovnim informacijama, informacije o manifestacijama… Također, istaknuti su aktivni odmor, kultura, zdravstveni turizam, gastronomska ponuda. Ukratko, svatko tko posjeti našu stranicu klikom može doći do osnovnih informacija – pojasnio je direktor Turističke zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije Marcel Medak otkrivši i kako je već prevedena na engleski jezik te kako je u tijeku njezini prevođenje na na njemački jezik. na novoj web stranici potencijalni gosti mogu pronaći rubrike: izvorniji okusi, pitomiji izleti, vedrije dobrodošlice, ugodniji usponi, laganija rekreacija, ležernije jahanje, mirnija jutra, sunčaniji brežuljci, zvjezdanije noći, ljekovitiji vode, autohtonija vina, a opravo je to ono što bi trebalo privući goste u naš kraj.
– Posebno nas veseli činjenica da se rezultati na terenu vide. Prvenstveno, mi pratimo zadovoljstvo korisnika i vidimo da su oni zadovoljniji boravkom, ali i da svoj boravak produžuju. Dakle, gosti se duže zadržavaju na području naše destinacije što je direktan rezultat mjera koje provodimo. Ove godine nam slijedi snažno oglašavanje i to primarno na području Zagreba i okolice, priobalju i na emitivnim tržištima – zaključio je Medak.