Gimnazijalci i vrtićanci, veliki i mali, kroz zajednički su se projekt zaljubili u – STEM!

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

U kupoli Gimnazije Bjelovar održana je završnica projekta STEM od malih do velikih nogu. Projekt su zajedničkim snagama odradili Gimnazija Bjelovar i Dječji vrtić Ciciban. Projekt je financiralo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih, s tri tisuće eura.

– Ideja je bila da se među mlađim uzrastom zainteresiraju djeca za STEM područja. Tako su naši gimnazijalci išli u vrtić, a maturanti su podučavali prvašiće u Gimnaziji o tom području. Bio je to motiv za naše učenike da se nauče volontirati, da se potiče učenje o STEM-u i motiviraju na učenje, jer takav kadar je danas jako potreban – rekla je ravnateljica gimnazije Tanja Mamić.

Ravnateljica Dječjeg vrtića Ciciban, Senka Ivanušec ističe kako je ovaj projekt bio iznimno važan za njihove vrtićance

– STEM područje je način na koje djeca mogu učiti kroz radnje. Kroz projekt djeca su istraživački učila o fizici, kemiji i STEM-u. Mislim da je kroz projekt razvila i odlična socijalna komponenta, emocionalna dobrobit kada dijete nešto dobro nauči, a tu je naravno i intelektualna komponenta – poručuje Senka Ivanušec koja kaže da vrtićanci vole učiti o biologiji, kemiji i većoj djeci ne baš popularnim predmetima.

– Iako sam ja profesor fizike, sudjelovali su i oni zainteresirani i za kemiju i robotiku, pa su svi proširili svoja znanja. Djeci je to bilo jako zanimljivo, svim generacijama. Najplodonosnije je to što su starija djeca nekako dobila želju biti nastavnici STEM predmeta – kaže Luka Oskoruš, voditelj projekta

Učenici – oduševljeni!

U projekt je uključeno stotinjak učenika, a među njima je i Eva Lonsman učenica drugog razreda Gimnazije i kroz projekt je puno toga učila.

– Učili smo o linearnoj geometriji, a vrtićance smo učili kako da crtaju tlocrt i nacrt malih dvoraca. Djeca su radila nacrt, a mi smo po njihovim nacrtima radili napravili te dvorce u 3D obliku. Mislim da je djeci ovakav način jednostavan, a i brzo shvate što se od njih očekuje – rekla je učenica Eva.

– Kada smo išli u Gimnaziju kao gosti, svašta smo radili. Naučio sam da magneti moraju privlačiti različite polove – poručuje vrtićanac Petar.

– U Gimnaziji smo radili kućice od kocaka, mi mali smo bolje radili kućice od velikih. Kućice su bile teške za napraviti, a bile su i male i velike – poručuje njegov prijatelj Maro.

– Bili smo u jednoj sobi gdje su radili robotiku, a gimnazijalci su se u robotici i natjecali. Robotika mi je super i naučio sam da se robotima može upravljati i putem daljinskih i putem mobitela – kaže vrtićarac Pavel koji sa svojim prijateljima od malih nogu razvija simpatije prema sve popularnime STEM području.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!