Otvorene ponude za najskuplju autocestu u Hrvatskoj: Indijci preko Dubrovnika žele u Europu?

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Hrvatske autoceste otvorile su 17. srpnja ponude za izgradnju dionica Rudine – Slano i Slano – Mravinjac buduće autoceste A1 prema Dubrovniku, ukupne vrijednosti više od 400 milijuna eura.

Za dionicu Rudine – Slano duljine 9,0 kilometara pristiglo je sedam ponuda. Najnižu ponudu dala je indijska tvrtka Afcons Infrastructure Limited u iznosu od 240,6 milijuna eura bez PDV-a. Najskuplja ponuda turske tvrtke Doguş İnşaat premašuje 370 milijuna eura bez PDV-a.

Za dionicu Slano – PUO Mravinjac duljine 11,5 kilometara pristiglo je pet ponuda. Najnižu ponudu također je dala Afcons Infrastructure Limited u iznosu od 214,5 milijuna eura bez PDV-a.

Među ostalim ponuđačima za obje dionice su STRABAG, Cengiz İnşaat, China Road and Bridge Corporation te zajednice ponuđača TEXO MOLIOR i kinesko-hrvatska tvrtka Ashoka Buildcon sa švedskim partnerom Serneke Group.

Radi se o najskupljoj autocesti u Hrvatskoj koja je dio zahtjevnog projekta dovršetka autoceste od Metkovića do Dubrovnika. Ukupna trasa duga je 28 kilometara, od čega je 19 kilometara u tunelima i vijaduktima.

Dionica Rudine – Slano sadrži tunel Katina dugačak 1674 metra i tunel Zabreže dugačak 1428 metara. Na dionici Slano – Mravinjac planirani su tunel Crvena greda dugačak 2419 metara i tunel Debela ljut dugačak 1763 metra.

Projekt se sufinancira sredstvima iz europskih fondova i nacionalnog proračuna. Radovi će trajati oko 36 do 42 mjeseca od potpisivanja ugovora i rješavanja imovinsko-pravnih odnosa.

U tijeku je pregled pristiglih ponuda te izbor ekonomski najpovoljnijeg izvođača. Za indijsku tvrtku Afcons Infrastructure Limited to bi bio prvi veliki građevinski posao u Europi.

Nakon odabira i potpisivanja ugovora slijede pravne i tehničke pripreme prije početka gradnje najskuplje autoceste u Hrvatskoj.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!