HAKOM natjerao teleoperatera da plati za kašnjenje koje je sam skrivio

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

HAKOM je natjerao Hrvatski Telekom da plati 390 eura naknade korisniku kojem je bez opravdanja prekinuo uslugu tijekom prijenosa broja. Korisnik je 13 dana bio bez interneta i telefona jer je HT ugasio uslugu, a nakon žalbe HAKOM-u došao je do novčane kompenzacije.

Korisnik je još 6. veljače zatražio raskid ugovora s HT-om, a 14. veljače sklopio novi ugovor s Telemachom. Tog istog dana Telemach je predao zahtjev za prijenos broja, koji je HT potvrdio 17. veljače. Ipak, HT je korisniku isključio sve usluge već 15. veljače, ne čekajući prijenos.

HAKOM-ov inspektor utvrdio je da je HT trebao postupiti prema vlastitoj proceduri i kontaktirati korisnika kako bi provjerio želi li pričekati prijenos ili ne. To se nije dogodilo. Isključenje je provedeno bez dodatne provjere iako je zahtjev za prijenos bio evidentiran.

Telemach se u svom očitovanju nije suprotstavio HT-u. Tvrdili su da je korisnik sam pogriješio jer nije dobro koordinirao raskid i prijenos. HAKOM je tu tvrdnju odbacio i utvrdio da je odgovornost na HT-u jer je znao da je prijenos pokrenut i uslugu nije smio ugasiti prije roka.

Prema pravilniku, korisnik ima pravo na naknadu od 30 eura po danu bez usluge. Budući da je bio bez interneta i telefona 13 dana HT mu mora platiti ukupno 390 eura.

Odluka je važna jer se rijetko događa da HAKOM prisili velikog operatora da plati korisniku zbog tehničkog propusta. U ovom slučaju pravila su konačno važila i za telekome.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!