HAKOM natjerao teleoperatera da plati za kašnjenje koje je sam skrivio
HAKOM je natjerao Hrvatski Telekom da plati 390 eura naknade korisniku kojem je bez opravdanja prekinuo uslugu tijekom prijenosa broja. Korisnik je 13 dana bio bez interneta i telefona jer je HT ugasio uslugu, a nakon žalbe HAKOM-u došao je do novčane kompenzacije.
Korisnik je još 6. veljače zatražio raskid ugovora s HT-om, a 14. veljače sklopio novi ugovor s Telemachom. Tog istog dana Telemach je predao zahtjev za prijenos broja, koji je HT potvrdio 17. veljače. Ipak, HT je korisniku isključio sve usluge već 15. veljače, ne čekajući prijenos.
HAKOM-ov inspektor utvrdio je da je HT trebao postupiti prema vlastitoj proceduri i kontaktirati korisnika kako bi provjerio želi li pričekati prijenos ili ne. To se nije dogodilo. Isključenje je provedeno bez dodatne provjere iako je zahtjev za prijenos bio evidentiran.
Telemach se u svom očitovanju nije suprotstavio HT-u. Tvrdili su da je korisnik sam pogriješio jer nije dobro koordinirao raskid i prijenos. HAKOM je tu tvrdnju odbacio i utvrdio da je odgovornost na HT-u jer je znao da je prijenos pokrenut i uslugu nije smio ugasiti prije roka.
Prema pravilniku, korisnik ima pravo na naknadu od 30 eura po danu bez usluge. Budući da je bio bez interneta i telefona 13 dana HT mu mora platiti ukupno 390 eura.
Odluka je važna jer se rijetko događa da HAKOM prisili velikog operatora da plati korisniku zbog tehničkog propusta. U ovom slučaju pravila su konačno važila i za telekome.