Ovi školarci cijeli su dan u svojoj školi i to im uopće nije problem, a znamo i zašto!
Treću godinu zaredom, velikogrđevački osnovnoškolci od idućeg tjedna startaju školsku godinu u kojoj pohađaju cjelodnevnu školu. Iako će u školi provoditi više vremena nego ostali osnovnoškolci diljem županije, to ih i ne brine previše. Kako i bi, kada im je škola puno više od samog učenja podataka. Za njih je škola drugi dom jer tamo svašta rade.
– Prošle godine imali smo jako veliku polaznost izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, a nadamo se da će tako biti i ove godine. Imali smo tijekom godine mažoretkinje, nogomet, karate, game design, tamburaše od kojih se ponovno oformio KUD Mato Lovrak. Upravo je završila Ljetna škola robotike, a školu plivanja tijekom ljeta pohađalo je 46 plivača i neplivača – priča ravnateljica škole, Marina Balen.
Izvannastavne aktivnosti u sklopu Cjelodnevne škole, država financira s 2 tisuće eura po grupi, a izvanškolske aktivnosti mjesečno po polazniku država financira 40 eura. Važno je samo da grupa ima 8 polaznika da se ta aktivnost može provoditi.
Roditelji zadovoljstvo pokazuju kroz ankete i fokus grupe
U eksperimentalnom projektu sada su već treću godinu, pa Balen ističe da su ovakvim radom vrlo zadovoljni i roditelji, čije se zadovoljstvo istražuje anketama i fokus grupama.
– Roditelji su zadovoljni jer su im djeca na sigurnom i pohađaju brojne vrijedne aktivnosti, ne moraju djecu voziti na aktivnosti van Velikog Grđevca, a oživjeli smo i lokalnu zajednicu. Sve aktivnosti koje se provode u Općini se provode kroz školu, uključili smo nogometni klub, karate klub, Kulturni centar Mato Lovrak, Turističku zajednicu, a sve je krenulo kada smo krenuli u cjelodnevnu školu – pojašnjava Balen.
O zadovoljstvu i problemima stalno se razgovara
Ono najbitnije – učenici su zadovoljni i sretni s mogućnostima i izborima koje imaju.
– Pokazuju velik interes, učenici jesu duže u školi, ali raspored slažemo tako da se na kraju radnog dana malo opuste i svi su na kraju zadovoljni. No, ono što je najvažnije je da mi učenicima dajemo priliku. To je nešto vrlo vrijedno i važno, da naši učenici imaju iste prilike kao i učenici iz velikih gradskih središta – kaže ravnateljica.
U novu školsku godinu ulaze s istim rasporedom, no ako primijete da nešto trebaju promijeniti, svakako će se tome pristupiti kroz razgovor svih sudionika.
– Razgovaramo puno na razini škole i sve usmjeravamo da što kvalitetnije provodimo program – zaključuje Balen koja svim učenicima, ne samo onima njezine škole, želi uspješnu školsku godinu!