Za sigurnu i toplu sezonu grijanja: Zašto je važno odabrati provjeren izbor

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

S dolaskom hladnijih dana, grijanje postaje glavna briga svakog kućanstva. Građani diljem Hrvatske sve češće razmišljaju o tome koji opskrbljivač plina im može osigurati povoljne cijene i sigurnu opskrbu kroz cijelu zimu. Zbog velikog zanimanja, u Bjelovaru je ponovno moguće prebaciti se na opskrbu plinom Gradske plinare Zagreb-Opskrba. To će obradovati stanovnike koji su već ranije htjeli prijeći na ovog opskrbljivača, ali nisu mogli zbog ograničenih mjesta.

Tradicija kao temelj povjerenja

Iskustvo pokazuje da ljudi pri odabiru opskrbljivača plina najviše gledaju tri stvari: tradiciju, iskustvo i povjerenje. Kad je riječ o grijanju kuće, nitko ne želi riskirati. Traže nekog tko će biti tu kroz cijelu godinu, bez obzira što se događa na tržištu. Gradska plinara Zagreb-Opskrba, koja već godinama radi na ovom tržištu, upravo je takav izbor.

Mnogi ljudi odgađaju prebacivanje jer misle da je to složeno. Prebacivanje je potpuno besplatno, brzo i sigurno. Najvažnije je samo podmiriti sve dospjele račune kod sadašnjeg opskrbljivača prije nego što pokrenete postupak.

Sve na jednom mjestu: Aplikacija Moj račun

Živimo u svijetu gdje nam tehnologija uvelike olakšava svakodnevne obaveze. Upravo zato Gradska plinara Zagreb-Opskrba svim svojim korisnicima nudi besplatnu aplikaciju “Moj račun”. Ova aplikacija namijenjena je svim kupcima prirodnog plina – bilo da ste fizička ili pravna osoba. Jednostavno je i pregledno rješenje za praćenje svih vaših obveza i potrošnje plina, dostupno na webu i na mobilnom telefonu.

Zašto je dobro imati ovakvu aplikaciju? Ona vam omogućuje da iz udobnosti svog doma, u bilo koje doba dana i noći, imate potpunu kontrolu nad svojom potrošnjom plina. Ne morate čekati račune poštom ili zvati službu za korisnike kako biste dobili informacije koje su vam potrebne. Aplikacija vam pruža sve na dlanu:

* Možete saznati informacije o potrošnji plina.
* Lako dojaviti stanje plinomjera.
* Odabrati dostavu računa putem e-maila ili poštom.
* Pratiti stanje očitanja i obračuna, kao i svih uplata i mogućih zaduženja.

Pokretanje aplikacije je vrlo jednostavno. Ako želite pristupiti s računala, potražite sekciju Moj račun na web stranici www.gpz-opskrba.hr i potom se registrirajte. Za mobilnu verziju, preuzmite besplatnu aplikaciju u trgovinama App Store ili Google Play Store i instalirajte je.

Kako se prebaciti?

Stariji građani koji možda nisu vješti s internetom mogu sve riješiti na jednom mjestu. U poslovnici Gradske plinare Bjelovar (Blajburških žrtava 18, radno vrijeme: ponedjeljak–petak od 8 do 13 sati) službenica će im pomoći ispuniti svu potrebnu dokumentaciju.

Oni koji radije koriste internet mogu sve potrebne papire pronaći na mrežnim stranicama. Zahtjev za prebacivanje opskrbljivača mogu preuzeti s HROTE-ovih stranica ili ga zatražiti elektroničkom poštom na prodaja-kucanstvo@gpz-opskrba.hr.

Što čini dobrog opskrbljivača jest to što možete dobiti pomoć kad vam treba. Tim Gradske plinare Zagreb-Opskrba možete nazvati na 01/7001-440 ili im pisati na elektroničku poštu za sva pitanja o opskrbi.

Postupak prebacivanja traje do četiri radna dana, ako su ispunjeni svi uvjeti. Obrazac zahtjeva vrijedi 45 dana od preuzimanja, što vam daje dovoljno vremena za pripremu.

Kad birate opskrbljivača plina, cijena često nije najvažnija. Jednako je važno da opskrba bude sigurna, da vam brzo riješe probleme kad nastanu, da možete dobiti pomoć kad trebate i da s vama rade pošteno. Korisnici Gradske plinare Zagreb-Opskrba često ističu upravo te stvari kao razlog zašto su zadovoljni uslugom.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!