BJELOVAR – Nakon što im je kao hladan tuš prije otprilike dva tjedna stigla vijest o zatvaranju gradskih tržnica, obiteljska poljoprivredna gospodarstva su se brzo organizirala i pronašla nov način prodaje – online platformama, bilo Facebookom ili u Bjelovaru na aplikaciji Bjelovar fresh. Na taj način svoju salatu, rotkvice, špinat i mladi luk prodaje i Ivan Filipović. Građanima se u ovoj situaciji, kaže, praktičnijom pokazala dostava.
– Kod mene nema dolaska, svi koji me zovu, traže dostavu – kaže Filipović.
Telefon, kaže Filipović, zvoni iako ne može reći da je zatrpan poslom.
– Na dan stigne dva do tri poziva, a ima dana da ne pristigne niti jedan poziv. Barem nemamo dodatnih troškova na tržnici – kaže Filipović.
S obzirom na to da nema velike količine, ali i da je na bjelovarskoj tržnici bio do posljednjeg dana, srećom, ne bi trebao pretrpjeti gubitke.
Prodajom je zadovoljna i Marina Roher koja je svoje povrće prodavala isključivo na tržnici u Bjelovaru, a dostava je to uspješno nadomjestila.
– Meni je jednaka prodaja ovog trena kao i na tržnici. Zadovoljni smo ovakvim načinom rada jer imamo više vremena za uzgoj. Sami si odredimo vrijeme i nekako mi se čini da je ova opcija trenutno bolja – rekla je Roher.
Ipak, Roher kaže kako jedva čeka da se tržnica opet otvori što bi prema najavama trebalo biti jako brzo. (D. Mlinac)

Sviđa ti se ovaj članak?

Dodaj zvjezdicu za ocjenu

Članak nema ocjena. Budi prvi i ocijeni ga.

Hvala na ocjeni!

Prati nas na društvenim mrežama!