ZAGREB – Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“/„Around Zagreb“. Glavne odlike ove zajedničke kampanje su boravak na otvorenom u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice. Ovo je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući tako glavni grad i zagrebački zeleni prsten.

– Kampanja je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BIH, a naravno, i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene – rekla je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.
– U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb – poručila je direktorica TZZŽ,  Ivana Alilović.

Više informacija može se pronaći na službenoj stranici kampanje AroundZagreb.

Sviđa ti se ovaj članak?

Dodaj zvjezdicu za ocjenu

Članak nema ocjena. Budi prvi i ocijeni ga.

Hvala na ocjeni!

Prati nas na društvenim mrežama!