5
(1)
BJELOVAR – Na Izletištu Vinia u Puričanima predstavljen je Javni poziv za promociju turističke ponude Bilogore, tako zvanog srca zelene Hrvatske. Prvi Javni poziv takve vrste u Hrvatskoj namijenjen je za oglašavanje turističke i ugostiteljske ponude s područja Bjelovarsko-bilogorske županije, a doprinosi povećanju broja dolazaka i noćenja domaćih turista, promociji lokalnih proizvoda i usluga, povećanju ugostiteljskog i drugog turističkog prometa, jačanju snage brenda turizma u destinaciji, stvaranju prepoznatljivog imidža bjelovarsko bilogorskog kraja, kao i podizanju svijesti o važnosti turizma za gospodarski oporavak. Budući da je turistički sektor jedan od najpogođenijih tijekom koronakrize, cilj Javnog poziva je i promocija turističke ponude kako bi domaći i strani turisti odmor proveli na kontinentu, odnosno u našoj županiji. Vlasnik izletišta i vinotočja Vinia Saša Šapić kaže kako još uvijek nastoje što bolje raditi tijekom korona krize.

Sve je ovo jedan veliki izazov. Prilagođavamo se gostima, epidemiološkim mjerama i drugačije posloženom poslovanju. Prva tri mjeseca su nas dosta “blokirala” jer smo bili zatvoreni. U odnosu na rezultate od prošle godine, bilježimo pad za oko 50 posto, što je zaista puno. Boravak u našem kampu pao je za čak 95 posto. Eno – gastro i kulturno – povijesna ponuda naši su najjači aduti koji turistima savršeno odgovaraju. Mi sada moramo energiju uložiti u to da ljude koji su odlučili posjetiti Hrvatsku privučemo na naš prostor, odnosno da nas tijekom kolovoza i rujna posjete pri povratku s ljetovanja, godišnjeg odmora i slično. Na bjelovarsko – bilogorskom području imamo jako puno kvalitetnih proizvođača domaće hrane i pića. Stranci koji nas posjećuju to su jako dobro prepoznali i prihvatili. Reducirali smo troškove, djelatnike nismo otpuštali i neke segmente u poslovanju smo promijenili. Ne smijemo i ne možemo stati sa svojim poslovima i više se njima ne baviti. Vjerujemo da će se situacija vezana za koronu smiriti, vjerojatno tek sljedeće godine – kaže Šapić.
Sredstva osigurana u Javnom pozivu iznose pola milijuna kuna, a namijenjena su za oglašavanje hotela, kampova, ostalih ugostiteljskih objekata za smještaj, restorana i turističkih agencija u medijima. Bjelovarsko – bilogorska županije time pomaže bilogorskom turističkom sektoru koji je teško pogođen korona krizom.
U vrijeme korona krize hrvatsko gospodarstvo trpi teški pritisak, no smatram da će najveće posljedice ipak imati turizam, posebice kontinentalni kako svuda tako i u našoj županiji. Do sada smo imali potporu od Republike Hrvatske, kroz Hrvatsku turističku zajednicu i Ministarstvo turizma. Tijekom 2019. godine dobili smo gotovo 463 tisuće kuna za razne programe koji se provode u svrhu potpore turizmu. Tijekom 2020. dobili smo tek 35 tisuća kuna. Naša županija je do sada ostvarila oko polovicu dolazaka i 60 posto noćenja. Kada ne možemo računati na potporu države, odlučili smo putem Javnog poziva dati sredstva iz županijskog proračuna. Iznaći ćemo sredstva za pomoć turističkom sektoru – ističe Damir Bajs, župan BBŽ i predsjednik Turističke zajednice BBŽ.
Razvoj OPG-ova usmjerenih na turizam u Bjelovarsko – bilogorskoj županiji krenuo je od skromna dva OPG-a 2010. godine dok ih danas županija broji 50. (D. Aleksić)

Sviđa ti se ovaj članak?

Dodaj zvjezdicu za ocjenu

Prosječna ocjena 5 / 5. Ukupno glasova: 1

Hvala na ocjeni!

Prati nas na društvenim mrežama!