[FOTO] Daruvar ujedinio ugostitelje i krenuo u gastronomsko brendiranje grada

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

DARUVAR – Jučer (1. veljače) je  Turistička zajednica Daruvar-Papuk u suradnji s daruvarskim ugostiteljima i tvrtkom Abisal d.o.o., odnosno gospođom Karin Mimicom, autoricom dva najstarija brenda kvalitete u gastronomiji Restaurant Croatica i Klub Gastronaut pokrenuti 1995. i 1999. godine, a opstali su jer su ih prihvatili i u praksi provode brojni ugostitelji, predstavili su projekt Gastronomsko brendiranje grada Daruvara pod nazivom 6-i elementi, na kojem se radi od listopada 2022. godine.

Gastronomsko brendiranje Daruvara

Tijekom listopada je napravljena analiza potencijala za gastronomsko brendiranje i trenutačnog stanja ugostiteljske ponude te su održani sastanci s ugostiteljima s područja Daruvara, kako bi zajednički pokrenuli gastronomsko brendiranje grada Daruvara i kako bi na taj način podigli nivo, kako usluge, tako i prezentacije njihove ponude, a posebno novih jela u sklopu projekta 6-i elementi.

Tijekom studenog u dva dana je održano nekoliko edukacija za vlasnike restorana, kuhare i konobare, a sve s ciljem dodatne edukacije istih, upoznavanje s novim tehnikama kuhanja, a sve su edukacije bile prilagođene nadogradnji ponude i usluge koja ide u korak s turističkim razvojem destinacije.

Jela koja jačaju imunitet i ‘daruvarski parovi’

Razina znanja je nakon edukacije veća, a usvojene su i nove vještine zdrave i tematske pripreme hrane te postignuta veća marketinška osviještenost. Moramo istaknuti da je na edukacijama sudjelovalo 40-ak osoba – voditelja restorana, kuhara i konobara, odnosno da je odaziv i iskazana želja za dodatnom edukacijom i povezivanjem više nego odlična, rekla je direktorica TZ Daruvar-Papuk Ivana Plažanin Vuković.

Karin Mimica je osmislila i predložila više tematskih ponuda za ugostiteljske objekte od kojih su odabrane dvije koje najbolje odgovaraju funkciji destinacije – Jela koja jačaju imunitet što jača brend destinacije u zdravstvenom turizmu te Daruvarski parovi – daruvarska jela uparena s pićima koja se proizvode na području Daruvara što jača autentičnu ponudu i održivost destinacije, a to su daruvarska vina i craft piva Pivovare Daruvar 5th Element. Ovaj razvoj novih gastronomsko – turističkih proizvoda doprinosi sadržajnosti i kvaliteti destinacije te većem zadovoljstvu gostiju.

Tijekom predstavljanja projekta, predstavili su se i vlasnici ugostiteljskih objekata koji su sudjelovali u projektu i koji su isti i podržali te kreirali nova jela u zadanim temama, a neke od njih su i prezentirali na press konferenciji; Restoran Terasa i Restoran Taverna Daruvarskih toplica, Kavana Queen, Pizzeria Kapelica, Gostionica Srce, Bistro Most Wanted, Litlle Italy Pub i Zdravljak Orijent.

Bitno je napomenuti da je još jedan od ciljeva ovog projekta, povezivanje lokanih proizvođača sa spomenutim ugostiteljskim objektima pa su se tako svim polaznicima radionica predstavili Pčelarstvo Daruvar d.o.o., Ribnjačarstvo Končanica d.o.o. i Pivovara Daruvar d.o.o. i na taj način upotpunili cijelu gastronomsku priču daruvarske destinacije.

U sklopu projekta napravljeni su jelovnici s novokreiranim jelima ugostitelja na 2 zadane teme, a koji su otisnuti za svaki objekt ponaosob kako bi prezentacija nove gastro ponude bila potpuna.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!