Struka i poduzetnici skupili glave u potrazi za odgovorom na vječno pitanje
BJELOVAR – Kako privući turiste na pitome bilogorske brežuljke, pitanje je kojim će se danas baviti dionici znanstveno-stručnog skupa u organizaciji Instituta za turizam, TZ Bilogora-Bjelovar i Zavoda za znanstveno-istraživački i umjetnički rad u Bjelovaru HAZU-a.
Direktorica TZ Bilogora – Bjelovar Ana Kelek zadovoljna je odazivom jer je 50-ak sjedala u KMC-u popunjeno poduzetnicima iz bilogorskog turističkog sektora, od malih iznajmljivača sve do hotelskih menadžera. U predvorju KMC-a predstavljena je bogata eno-gastro ponuda lokalnih snaga, a sve kako bi se dionici skupa okrijepili i svu energiju posvetili potrazi za identitetom ovoga kraja.
„Cilj ovog stručnog skupa je razmotriti temeljna pitanja identiteta kontinentalnog turizma, s naglaskom na Bjelovar i Bilogoru, iz perspektive povijesnog razvoja, baštine, ali valorizacije, revitalizacije i turističkog vrednovanja”, istaknula je direktorica Kelek te dodala da će u sklopu skupa biti održana dva bloka izlaganja, stručni panel i prezentacija Strategije razvoja turizma za destinaciju Bilogora – Bjelovar.
Posredni cilj je povezivanje i promicanje interdisciplinarnog i inovativnog pristupa u razvoju turizma te dobrobiti i koristi koje one donose kroz suradnju s dionicima i korisnicima prostora, kroz održivo gospodarenje resursima u svrhu poboljšanja konkurentnosti te općeg razvitka društva.
Kao neke od potencijala koji će diferencirati turističku ponudu bjelovarsko-bilogorskog kraja iz Instituta za turizam istaknuli su konjički sport, dok je Marcel Medak, direktor TZ BBŽ naglasio da se velik potencijal krije u Kulturnom centru Mato Lovrak koji bi uz adekvatna ulaganja mogao postati motiv privlačenja turista.