Bjelovarski glumac napisao scenarij za film koji se prikazuje na Zagreb film festivalu

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Večeras u 22 sata u sklopu Zagreb film festivala će biti prikazan film ‘Susjede bubice’ čiji je scenarist popularni bjelovarski glumac Ivan Ožegović koji je posljednju značajnu ulogu odradio u popularnoj seriji ‘Gora’.

Film se natječe za nagradu ‘Zlatna kolica’ za najbolji kratkometražni film, a kako se poznati glumac koji već ima uspjeha sa kazališnim scenarijima ‘ubacio’ i u scenarističke filmske vode saznali smo upravo od njega.

-’Susjede bubice’ sam pomogao napisati svom prijatelju Filipu Zadri. U originalu je to napisano kao tv drama njemu za ispit na 3.godini, a evo sada se razvilo do kratkometražnog filma u koprodukciji sa HRT-om – otkrio nam je Ožegović i nastavlja.

Film i realnost ne trebaju ovisiti jedno o drugome

-U filmskom procesu je najteže napisati dobar scenarij i Filip je imao blokadu, a meni se dogodilo da je moj prijatelj Zoran Orlović iz Štefanja poslao nekog tipa k meni u stan da mi održi prezentaciju o usisavaču. Žurio sam negdje i nisam mogao slušati prezentaciju 45 minuta, pa sam htio isforsirati da mi kaže kolika je cijena usisavača. On to po pravilima nije smio, ali kad je rekao ispalo je nešto sumanuto puno, tipa 15 ili 18 tisuća kuna. Ja često govorim ljudima da film i realnost ne trebaju ovisiti jedno o drugome. Tako sam i ovdje ispričao tu priču Filipu, njemu se svidjela i onda smo iskonstruirali što bi bilo da tip dođe prodavati usisavač kod nekih bogatih klinaca koji imaju novaca, ali ga žele maltretirati – priča nam Ožegović kojeg smo upitali kako se osjećao u ulozi scenarista.

-Mogu reći da je meni zanimljivo biti u ulozi scenarista, ali nisam otišao niti jedan dan na set, i film ću tek sad vidjeti na velikom platnu. Drugačije je to od situacije kad si glumac pa si na setu kad se snimaju scene – kaže Ožegović koji je godinama jedan od selektora predstava za BOK fest i koji surađuje s Gradom na osnivanju profesionalnog kazališta u Bjelovaru, stoga smo ga upitali hoće li pisati dramske tekstove za Bjelovarsko profesionalno kazalište kada ono bude osnovano?

Privlačno mi je pisati i za kazalište, a lijepe stvari se razvijaju oko profesionalnog kazališta u Bjelovaru

-Neke se lijepe stvari razvijaju oko profesionalnog kazališta u Bjelovaru. To je sve još u nastanku, ali da, moja nada je da ćemo uspjeti u profesionalnom kazalištu u Bjelovaru postavljati i nove dramske tekstove. Nešto što mislim da bi moglo razlikovati kazalište u Bjelovaru od ostalih kazališta u gradovima slične veličine je to da imamo praizvedbe domaćih tekstova. Koliko sam upoznat ima još glumaca iz Bjelovara kojima je pisanje privlačno. Nažalost većina naših kazališta su zatvorena za takve projekte, a povijest kazališta i filma nam pokazuje da su upravo neki od najboljih tekstova napisani od priučenih pisaca – ističe Ožegović kojeg smo za kraj upitali koliko se pisanje scenarija razlikuje od pisanja knjige.

-Pa i da i ne. U scenarističkoj teoriji jedna super rečenica kaže da je pisanje scenarija matematika a pisanje romana emocija. Da, ja nisam pisac, ali kad si glumac upoznaš funkcioniranje kazališta iznutra – zaključio je Ožegović.

PODIJELI S PRIJATELJIMA!