[VIDEO] Pacijentima daruvarske hitne muka za vrijeme vožnje. Ravnatelj tvrdi da je snimka režirana

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

DARUVAR – Novo vozilo hitne pomoći koje je nedavno stiglo u Daruvar parkirano je ispred daruvarske Ispostave za hitnu medicinu i izvan je funkcije te se trenutno koristi staro vozilo – istaknuto je na facebook stranici Hitna uživo 194.

Štoviše, tvrde da ležaj za pacijente za vrijeme vožnje toliko skače da je pacijentima bila muka, da su neki povraćali, a sve zbog teretnog ovjesa.

VIDEO možete pogledati ovdje.

-U inbox nam dolazi nevjerojatna snimka iz Zavoda za hitnu medicinu BBŽ. Ispostave Bjelovar i Daruvar nedavno su dobile dva nova suvremena vozila za obavljanje hitne medicinske službe. Nažalost, Zavod za hitnu medicinu BBŽ opet je kupio vozila s teretnim ovjesom. Preradu vozila radila je tvrtka ‘MS AMBULANCE’. Daruvarski tim HMS je s novim “suvremenim vozilom” odradio dvije intervencije te obavijestio poslodavca da vozilo nije adekvatno za obavljanje hitne medicinske službe – napisali su i dodaju.

-Ležaj za pacijenta toliko skače da su oba pacijenta za vrijeme vožnje imali mučninu, povraćanje te strah da će pasti s ležaja. Jedan od njih je prevezen u bolnicu s akutnim infarktom miokarda. Od tada se u Ispostavi Daruvar radi sa starim vozilom, dok je novo suvremeno vozila parkirano ispred Ispostave. Ovo je najbolji pokazatelj kako poslodavac ne brine za pacijente i djelatnike Zavoda jer kupuje teretna vozila koja nisu testirana na udarce. Upravo iz tog razloga kod prometnih nesreća ginu pacijenti i djelatnici koji su nezaštićeni u radnom prostoru vozila za hitnu medicinsku službu – naveli su na stranici Hitna uživo 194.

Režirani film

Kontaktirali smo Nenada Mrzlečkog, ravnatelja Zavoda za hitnu medicinu BBŽ-a.

-Jutros sam prvi put obaviješten o tom slučaju i sve sam ispitao. Dakle, kao prvo, snimka je režirana. Na toj snimci nije pacijent već djelatnik hitne koji je s kolegama snimao ovaj filmić, valjda kada su imali vremena. Vozili su se po tko kakvim putevima i kako samo da stvore dramatičnost situacije. Ali, određeni manji problem sa teretnim ovjesom postoji i vozilo već sutra ide na doradu i sve će biti u najboljem redu. Ovo je samo još jedan pokušaj stvaranja dramatičnosti – kazao je za portal Klikni.hr ravnatelj Mrzlečki.

Inače, po pitanju ovog slučaja oglasila se tvrtka MS Ambulance koja je radila na preradi vozila. Njihovo obraćanje prenosimo u cijelosti, kako je napisano na facebook stranici Hitna uživo 194.

-Vječito pitanje oko ovjesa vozila hitne pomoći nikako da se riješi pa hajdmo to nekako probati pojasniti da se ime naše tvrtke više ne spominje u negativnom kontekstu. Ne postoji vozilo HMP ili sanitetskog prijevoza koje nije deklarirano kao teretno vozilo. Svaki kombi koji se prerađuje je teretno vozilo. Što se tiče vozila iz grupacije Stellantis došlo je do izmjene nosivosti sa 3300 kg na 3500 kg bez mogućnosti tvorničke omekšane opcije kao što je to bilo moguće na nosivosti 3300 kg koja se još prošle godine isporučivala.
Isti uvjet je opravdan zahtijevima norme EN 1789 -2021 02 po kojoj se prerađuju vozila hitne pomoći, a ista traži rezervu nosivosti od 225 kg.
U skladu sa specifikacijom na vozilo je ugrađen ovjes VB suspension SEMI AIR koji ima za cilj malo smekšati vibracije originalnog ovjesa, ali se kod istog ovjesa kod brže i življe vožnje događa da ima znatno jače poskakivanje u odnosu na dosadašnja iskustva sa ovjesom 3300 kg.
Ono što bi hitnjaci htjeli je VB full air aktivni ali problem je što bi se to izgleda htjelo “đaba” izvući od nas ovakvim napisima umjesto da se zatraži Županija da osigura sredstva za sporni ovjes. Kod FULLAIR ovjesa se mijenja u potpunosti cjeli ovjes vozila i zadnja nabavna cijena mu je bila 5.500,00 €. Mi možemo donirati nešto opreme kao što je primjerice Bjelovar dobio nosila vrijednosti 6.800,00 € tvrtke MEDIROL
koja nisu ušla u predviđeni proračun ali nažalost nemamo prostora da doniramo aktivni zračni ovjes jer smo mi tvrtka koja plaća porez i isplaćuje plaće i nije nam prioritet donacija u opisu radnih aktivnosti. – ističu i dodaju.

Doniramo godišnje doduše ali samo 2 % ukupnog prometa. U svim našim prezentacijama aktivnog zračnog ovjesa i pneumatskog podnožja gotovo da nas se ignorira i pravi ludima. Neću reći izvrijeđa – Koliko to košta što ste rekli ? Ne dolazi u obzir. Otkud nam sredstva? Jeste vi normalni? I sl.
Probat ću pojasniti. Dakle, ako kupac želi aktivni zračni ovjes odnosno kako se želi to krivo opisati putnički ovjes, isti ovjes treba zatražiti točno opisan specifikacijom u natječaju i treba osigurati sredstva za isti ovjes. Način da se ovako pljuje po nama kao po krivcima je van svake pameti. Što se nas tiče vozilo hitne bez aktivnog zračnog ovjesa i pneumatskog podnožja bi zakonom trebali zabraniti ali sa klauzulom da troškove istog plaća Korisnik, a ne prerađivač. Procijenjena vrijednost nabave jednog vozila u RH je 40% manja od standardne EU cijene istog vozila. Možemo mi napraviti vozila koja radimo za izvoz i koja su avioni naspram ovih ali izmijenite tehničke specifikacije po kojima nas tjerate da radimo i osigurajte sredstva. I lijepo molim prije nego što nastavite pljuvati po našim vozilima definirajte stvarni problem i ne tražite ga u nama – istaknuli su.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!