Bjelovar dobio profesionalno kazalište, premijerno prikazan “Čaruga”

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Grad Bjelovar je nedavno osnovao profesionalno kazalište, Gradsku kazališnu kuću Bjelovar, a prva predstava “Čaruga” premijerno je izvedena u subotu u 20 sati u Domu kulture.

Predstava je nastala prema tekstu Ivana Kušana, pod režijom Ivice Buljana, bivšeg ravnatelja Drame HNK Zagreb, dok je producentica novoizabrana intendantica HNK Rijeka, Dubravka Vrgoč.

U glavnoj ulozi je Bjelovarčanin Bojan Navojec, a pridružili su mu se Nina Violić, Sreten Mokrović, Frano Mašković, Ivan Čuić, Ružica Maurus, Pavle Matuško, Pavle Vrkljan i Vedran Živolić. Glazbenu podlogu potpisuje Drago Mlinarec, kostime je osmislila Ana Savić Gecan, dok je za scenografiju, svjetlo i vizualne efekte odgovoran slovenski duo Sonda i Toni Soprano.

Gostoljubivi domaćini

„Glumačka ekipa je prekrasna, a imali smo izvrsne uvjete na probama u Bjelovaru. Mislim da se cijela ekipa ovdje osjećala i bolje nego kod svoje kuće. Već se nadaleko zna koliko su Bjelovarčani gostoljubivi, hvala im na tome. Jako sam sretan zbog ove uloge, osjećam se privilegirano, kao da sam izvukao sasvim solidnu srećku na lutriji”, kazao je Bojan Navojec prije premijere.

Predstavu je svečano otvorio predsjednik Hrvatskog sabora Gordan Jandroković. Istaknuo je da mu je, kao ljubitelju kazališta i Bjelovara, izuzetno drago što je ovo događanje jedno od prvih u njegovom trećem mandatu predsjednika Hrvatskog sabora.

„Bjelovar je jako napredovao u gospodarskom i razvojnom smislu, a profesionalno kazalište još je jedan izuzetno važan korak. Kazalište oplemenjuje ljude, a nema puno gradova financijsku snagu za profesionalno kazalište i zato me ovaj događaj izuzetno raduje”, poručio je Jandroković.

Bit će hit!

Predstavu je došao pogledati i bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak za kojega je osnivanje profesionalnog bjelovarskog kazališta povijesni događaj.

„Desetljećima se u Hrvatskoj nije osnovalo novo profesionalno kazalište i baš je Bjelovar probio led. Nema mnogo gradova u Hrvatskoj koji imaju profesionalno kazalište, ali Bjelovar to zaslužuje i ponosan sam što smo uspjeli. Mjesecima smo radili na ispunjavanju složene zakonske regulative pri nadležnom ministarstvu kulture. Bilo je to iscrpljujuće i zahtjevno, ali čestitam svima koji su mjesecima radili na tome, ravnatelju KMC-a i djelatnicima gradske uprave koji su to maestralno odradili”, istaknuo je gradonačelnik Dario Hrebak koji je uvjeren da će „Čaruga” biti hit predstava. Najavio je da je u planu da Gradska kazališna kuća Bjelovar godišnje producira dvije kazališne predstave u vlastitom aranžmanu.

PODIJELI S PRIJATELJIMA!