Dvije ulice u centru Bjelovara postaju jednosmjerne, dobivamo još 300 parkirališnih mjesta pod naplatom

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Ovog ljeta počet će jedna od najvećih izmjena prometne regulacije na bjelovarskom području u posljednjih deset i više godina. Ulice Antuna Kačića Miošića i Ante Trumbića postat će jednosmjerne, a uvodi se i niz dodatnih parkirališnih mjesta u centru grada u režimu naplate.

Gradska uprava na taj način počet će realizirati određene prijedloge iz Plana održive mobilnosti Prometnog fakulteta u Zagrebu koji je predstavljen sada već davne 2019. godine. Plan održive mobilnosti strateški je dokument kojim su stručnjaci pokušali obuhvatiti sve prometne izazove Bjelovara za sljedećih 20 godina, a predložili su i niz rješenja koja i tada i danas kod promjenama nesklonih Bjelovarčana zvuče možda i previše radikalno.

Iako prometne novine koje bi u Bjelovaru trebale stupiti na snagu ove jeseni predstavljaju tek manji dio Plana održive mobilnosti, riječ je o promjenama kakve dugo nisu viđene.

„Na jesen Bjelovar dobiva 300 novih parkirnih mjesta pod naplatom. Grad Bjelovar i Vodne usluge 1. srpnja kreću uređivati ulice u samom središtu grada. Ulice A.K. Miošića i A. Trumbića će dobiti novu, jednosmjernu regulaciju prometa, sukladno studiji Prometnog fakulteta. Ulice će biti uređene drvoredom i kosim parkirnim mjestima što će povećati broj parkirališnih mjesta u samom središtu grada”, odgovorili su iz gradske uprave na naš upit.

Vrijedi spomenuti i da bi Ulica Ante Trumbića trebala postati jednosmjerna i to u vidu kretanja od Ulice Matice hrvatske (ulaz) pa sve do kraja zgrade Gradske uprave na Kvaternikovom trgu, odnosno do križanja s Ulicom A.B. Šimića s lijeve.

Druga ulica u koju bi se uvela nova jednosmjerna prometna regulacija jest Ulica Andrije Kačića Miošića. Ulaz bi bio s križanja s Lebovićevim šetalištem, a izlaz na Ulici Matice hrvatske.

Proširenje naplate parkinga

Osim toga, Komunalac je proveo postupak javne nabave za automate za naplatu parkiranja koji će se postavljati tijekom ljeta, zajedno s prometnim znakovima koji će ukazivati na naplatu parkiranja.

Tako u prvu zonu naplate parkiranja ulaze A.K. Miošića, A. Trumbića, Ferde Rusana (potez od Ulice Andrije Kačića Miošića do Ulice dr. Ante Starčevića) i Ulica 108. puka. Širi se i druga zona, a u njoj će uskoro biti ulice Janka Draškovića, Junija Palmotića, Vladimira Vidrića, Grgura Ninskog, Dimitrija Demetra (potez od Ul. J. Draškovića do završetka iste), braće Diviš te u produžetku Ulica Krste Špoljara, kao i Niska ulica u kojoj je potrebno iscrtavanje parkirališnih mjesta. U drugoj zoni bit će i parkirališta na Trgu Antuna Gustava Matoša.

„Prema iskustvu, parkiranje „na divlje“ je najgore parkiranje, bez reda i kontrole. Bjelovar zaista ima cijenu parkinga među najnižima u Hrvatskoj, a proširenjem zone naplate, uvodi se red u prometu i kulturi parkiranja”, istaknuo je zamjenik gradonačelnika Igor Brajdić.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!