Gradska uprava želi potjerati tegljače iz centra Bjelovara. Ovo je njihov plan.
Bjelovarčani već desetljećima muku muče s teretnim prometom u centru grada. Svakodnevne su situacije u kojima vozači osobnih automobila na raskrižjima moraju voziti unatrag da bi kamion s prikolicom dobio dovoljno mjesta za prolazak. Izgradnjom brze ceste, obilaznica i pristupnih cesta teretni promet trebao bi se izmjestiti iz centra, ali to je rješenje još uvijek godinama daleko.
Gimnazija, sud i tržnica
Ipak, gradska uprava osmislila je rješenje kojim će se onim najtežim teretnim vozilima, dakle kamionima s prikolicom i tegljačima, zabraniti prometovanje u centru grada. Kao tri kritične točke identificirani su Gimnazija, sud i tržnica, a teretni promet u tranzitu iz središta grada namjerava se ukloniti preusmjeravanjem na obilaznice, ali i Trojstvenu ulicu koja je prije par godina nakon obnove postala državna cesta.
Teretna vozila koja dolaze iz smjera Zagreba prema Čazmi preusmjeravat će se na sjevernu obilaznicu do Kupinovca, kroz Letičane do benzinske postaje u Trojstvenom Markovcu, odakle će nastaviti prema istočnoj obilaznici, južnom obilaznicom do Velikih Sredica i dalje prema Čazmi. Trojstvena ulica, koja je nedavno rekonstruirana, može podnijeti teretni promet i koristi se kao ključna trasa, poručuju iz gradske uprave.
Tranzitni promet prema trgovačkim društvima Kronospan, Bjelin d.o.o., Prima Comerc, Hrvatske šume i drugim pravnim osobama više neće prolaziti kroz uži centar grada, već će se odvijati preko južne i istočne obilaznice. Isto tako, tranzitni promet prema trgovačkim društvima Pevex, Spar, Kaufland, Eurospin i drugima preusmjerit će se sa sjeverne obilaznice preko Ulice P. Biškupa Vene.
Ove rute za odvijanje tranzitnog prometa definirane su novom odlukom o uređenju prometa koja je trenutno u javnoj raspravi. Nakon donošenja odluke o uređenju prometa u Bjelovaru, bit će potrebno izmijeniti postojeće prometne znakove kako bi odražavali nove pravce.