Uskoro počinje najveća obnova pruge u povijesti Daruvara, evo tko je dobio posao
Pruga L204, koja povezuje Banovu Jarugu i Daruvar, uskoro će biti obnovljena kako bi se povećala sigurnost i omogućila brža putovanja. Dionica od Banove Jaruge do Daruvara dugo je u nezadovoljavajućem stanju, a zadnji remont je obavljen u razdoblju između 1976. i 2013. godine.
Radove na obnovi 53,4 kilometra pruge, u vrijednosti od 51,2 milijuna eura bez PDV-a izvodit će austrijska tvrtka Swietelsky, jedna od vodećih građevinskih kompanija u sektoru infrastrukturnih radova. Zbog lošeg stanja tračnica, drvenih i betonskih pragova te zablaćenja zastorne prizme, nužno je izvršiti temeljitu obnovu. Radovi će uključivati zamjenu dotrajale kolosiječne opreme, ugradnju novih tračnica i pragova te poboljšanje odvodnje na pružnim dijelovima. Poseban naglasak stavit će se na sanaciju mostova i propusta duž pruge. Sve zajedno, rok za izvođenje radova iznosi 36 mjeseci.
Po završetku radova, dopuštena brzina vlaka bit će povećana na 80 km/h, čime će se skratiti vrijeme putovanja. Tijekom radova bit će korišten novi zastorni materijal, a posebna pažnja posvetit će se i željezničko-cestovnim prijelazima, gdje će se ugraditi nova sintetička popođenja i poboljšati sigurnost.
Ova obnova, koja obuhvaća radove na gornjem i donjem ustroju, uključivat će krčenje pružnog pojasa, sanaciju mostova i propusta, te ugradnju nove željezničke opreme.
„Ovo je rezultat suradnje Bjelovarsko-bilogorske županije s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture koja je preduvjet za modernizaciju i bolju prometnu povezanost svih dijelova naše Bjelovarsko-bilogorske županije s ostatkom Hrvatske. Na ovaj način doprinosimo razvoju gospodarstva u našoj županiji i osiguravamo bolje uvijete za naše putnike”, istaknuo je župan Marko Marušić povodom otvaranja međunarodnog javnog natječaja.