Prihodi od turizma sljedeće godine rastu na 311 milijuna kuna?

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) prema Godišnjem programu za 2022. planira ukupne prihode od 311 milijuna kuna, što je devet posto više u odnosu na plan za 2021., a sve aktivnosti usmjerit će u daljnje pozicioniranje Hrvatske kao najpoželjnije i najsigurnije destinacije Mediterana te ostvarenje 90 posto turističkog prometa iz 2019.

Ističe to direktor HTZ-a Kristjan Staničić, koji na upit Hine o planovima i programu rada za 2022. napominje i da navedene ciljeve planiraju postići provedbom intenzivnih marketinških i PR kampanji, prilagođenih situaciji na svakom pojedinom tržištu.

– U fokusu promocije će biti područja poput nautike, biciklističkog turizma, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma, odnosno ona za kojima je u okolnostima pandemije najveća potražnja, naglašava Staničić.

Osim na domaće, promociju će HTZ u 2022. usmjeriti i na teritorijalno bliža tj. tradicionalno jaka tržišta, poput Njemačke, Slovenije, Austrije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije i druga, dok će se od dalekih tržišta posebno fokusirati na tržište SAD-a.

– Još bolje rezultate na pojedinim tržištima planiramo ostvariti kroz širenje mreže predstavništava, a bude li uvjeta planiramo pokretanje procesa otvaranja novih ureda predstavništva HTZ-a u Ukrajini i Španjolskoj. Uz to, u 2022. će se izrađivati novi strateško marketinški i operativni plan hrvatskog turizma kao dugoročni strateški okvir koji će odrediti strategiju komuniciranja i smjernice za afirmiranje Hrvatske kao visokokvalitetne destinacije – najavljuje Staničić.

 


PODIJELI S PRIJATELJIMA!