U sedam minuta prodano 150 tisuća komada, zarada je za ne povjerovati

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Navijači sa svih strana svijeta pohrlili su kupiti svoj primjerak novog dresa argentinskog virtuoza, pretpostavili ste, najtraženiji dres u svijetu je onaj PSG-ov na kojemu piše ime Messi.

Messijev novi broj je 30, a njegovo se ime na njihovom dresu očito jako sviđa vidjeti navijačima kluba s Parka prinčeva. Naravno ne treba podcijeniti one koji navijaju za samog Lionela. Mnoštvo navijača navija upravo za njega kao pojedinca i spremni su promijeniti svoju predanost klubu prateći svog idola.

Prateći taj trend, za očekivati je kako će određen postotak navijača Barce sada preseliti srcem u Pariz i navijati za PSG. Nije to ništa čudno ni novo, ali nije ni česta pojava u nogometu. Malo je sportaša s toliko jakim imenom kao što je Messi. Zadnji put kad se tako nešto dogodilo u većem broju bilo je kada je Ronaldo iz Reala prešao u Juventus.

Ono što se sad dogodilo s dresovima mnogi su pripadnici javnosti očekivali, a gotovo svi mediji su najavljivali, samo možda nitko nije očekivao ovakav odjek u samom početku. Leo Messi je zlatna koka i jučer smo pisali kako je PSG s njim već odradio posao i bez da Argentinac izađe na travnjak, a već danas to se i obistinilo.

U prvih 7 minuta od kad je dres PSG-a koji na sebi nosi prezime Messi stavljen u prodaju, prodano je 150 tisuća komada! Navijači su preplavili službene klupske dućane i web shop. Ova vijest je još nevjerojatnija kada u obzir uzmemo da je brojka od 150 tisuća maksimalna, jer PSG nije napravio više komada očekivajući da će ovo biti dovoljno za početak, ali nije bilo. Svi su dresovi prodani u sedam minuta, pa to mora biti svjetski rekord.

S obzirom da PSG-ove dresove radi Nike, i s obzirom da proizvođači često uzimaju od 15 do 25 posto od svakog prodanog dresa teško je točno utvrditi koliko je PSG zaradio na prodaji Messijevog imena, ali možemo probati. Ukoliko računamo da Nike uzme 20 posto od prodaje svakog pojedinog dresa, to bi značilo da PSG od svakog prodanog dresa uprihoduje nešto iznad 31 eura čistog novca u svoju blagajnu. Naravno svaki dres za kupca košta 158 eura, ali ostatak novca se dijeli na troškove proizvodnje, nabave, distribucije, ugovore,… nećemo vas zamarati time. Vratimo se na elementarnu matematiku, 31 euro čistog novca u blagajnu pomnožimo sa 150 tisuća prodanih dresova.

Ta brojka je 4.650.000 eura i to je okvirno koliko je čistog novca PSG u sedam minuta stavio u blagajnu samo zato jer ima dresove na kojima piše Messi – neloše, skroz neloše!


PODIJELI S PRIJATELJIMA!