Građanima omogućena izravna komunikacija s gradskim službama

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

LIPIK – Grad Lipik pokrenuo je novu aplikaciju moj.lipik.hr, uslugu koja omogućuje građanima Lipika i prigradskih naselja jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje komunalnih nepravilnosti i problema na području čitave jedinice lokalne samouprave te zaprimanje povratnih informacija po pitanju rješavanja problema, prenosi portal compas.com.hr.

Aplikacija je online i nije potrebno njezino preuzimanje nego je dovoljno u pregledniku upisati moj.lipik.hr na svojim računalima ili mobitelima i u par koraka izvršiti prijavu, uz koju se može priložiti i fotografija. Osim što prijavitelj može upisati i svoju e-mail adresu kako bi bio obaviješten o tijeku rješavanja prijave, to može učiniti i potpuno anonimno. Svi posjetitelji aplikacije mogu pregledavati dosadašnje prijave te imati direktan uvid u njihovo rješavanje.

Riječ je zapravo o IT platformi koja omogućava građanima izravnu komunikaciju s komunalnom službom lokalne samouprave i time omogućava povećanje kvalitete života građana.

Aplikacija se nalazi na web adresi moj.lipik.hr. Usluga je primarno namijenjena za prijavu komunalnih problema i nepravilnosti koje je potrebno sanirati, na primjer javne površine, oštećenja javnoprometnih površina (kolnik, nogostup, pješačke zone), odlaganje otpada, glomazni otpad (divlji deponiji), neispravni spremnici, onečišćenja ili oštećenja javnih zelenih površina, voda i odvodnja, začepljeni slivnici, neispravna prometna signalizacija, oštećenja na gradskim parkiralištima, oštećenja opreme u gradskim parkovima, oštećenja opreme na gradskim igralištima, neispravna javna rasvjeta, neispravni stupići i ograde, oštećenja urbane opreme i uređaja, oštećenja ili nedostatak natpisnih ploča..

Usluga nije namijenjena rješavanju svih problema koji mogu mučiti građane, već za održavanje i povećanje kvalitete korištenja javnih gradskih površina i infrastrukture. moj Lipik | eKomunalni Redar nisu namijenjeni rješavanju problema kao što su problematično ponašanje pojedinaca, nesporazumi sa susjedima ili skupinom ljudi, bilo kakva hitna intervencija (npr. poplava u stanu), buka ili psi koji ometaju lavežom ili nemaju brnjicu, požari, zagađenja zraka i vode, žalbe na rad bilo kojih tijela javne uprave, bespravna gradnja, divljanje po cestama i konzumiranje droga, javna opijanja, nasilje nad životinjama. Nadležna tijela (policija, hitna medicinska služba, vatrogasci i sl.) imaju izravne linije na koje im se uvijek možete obratiti.

Više informacija o novoj aplikaciji nalazi se na službenim stranicama Grada Lipika.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!