Počinje izgradnja nove dionice brze ceste Bjelovar-Virovitica-Terezino Polje

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

Gradnja treće etape dionice brze ceste Bjelovar – Virovitica – granični prijelaz Terezino Polje, počela je u utorak uvođenjem u posao izvođača radova.

Riječ je o radovima na izgradnji čvora Virovitica i dionici Virovitica-Špišić Bukovica u dužini od 5,6 kilometara ukupne vrijednosti 30 milijuna kuna bez PDV-a.
Rok za izgradnju čvora Virovitica je 18, a dionice do Špišić Bukovice 24 mjeseca.
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković izrazio je zadovoljstvo početkom radova i rekao da je to trenutno najvažniji cestovni infrastrukturni projekt.
“Virovitica i Virovitičko-podravska županija su zaista cestovno dislocirane, a bez brzih cesta nema ozbiljnijeg razvoja gospodarstva i života općenito. Još ove godine bit će raspisan natječaj za prvih 15 kilometara dionice od Bjelovara prema Virovitici, tako da ćemo na ovoj cesti imati puno aktivnih faza.
Plan je taj spoj završiti za četiri godine, kada će Virovitica konačno biti spojena s Bjelovarom i Zagrebom”, rekao je ministar Butković.
Projekt značajan za gospodarstvo
Virovitičko-podravski župan Igor Andrović rekao je da je riječ o projektu kojega su sanjale generacije.
“Virovitičko-podravska županija jedina je koja nema ni kilometar brze ili autoceste i sigurno je da će nam ona puno značiti za rast gospodarstva i životnog standarda”, rekao je Andrović.
Gradonačelnik Ivica Kirin ističe pak da je početak gradnje brze ceste jedan od najznačajnijih događaja u povijesti Virovitice.
“Na ovom projektu intenzivno smo radili 16 godina. Možda je ovo mali korak za Hrvatsku, ali za Viroviticu je nemjerljiv ne samo zbog sigurnosti prometa i brzine kojom ćemo putovati do Zagreba, već zbog činjenice da je na tu cestu naslonjena jedna od najvećih poduzetničkih zona u Hrvatskoj površine 359 hektara”, rekao je Kirin.
Predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić zahvalio je gradu i županiji na pomoći kod pripreme projekta i potvrdio kako radovi na gradnji ceste neće stati dok se izgradi kompletna dionica do Bjelovara.
“Nikakvih tehničkih i financijskih zapreka neće biti da radove ne završimo na vrijeme”, rekao je Škorić. (Hina/Vlada)


PODIJELI S PRIJATELJIMA!