Može li ta regija iskoristiti svoj turistički potencijal?

PODIJELI S PRIJATELJIMA!

ČAZMA – “Skrivena od očiju, ali blizu srca” . Upravo pod tim sloganom LAG Moslavina želi brendirati Moslavinu kao turističku destinaciju. To je popriličan izazov jer se Moslavina proteže kroz nekoliko županija.

-Moslavina je danas rascjepkana na području tri županije, Bjelovarsko-bilogorske, Sisačko-moslavačke i Zagrebačke, a to je jedinstveni životni prostor koji obiluje raznim sadržajima tako da te administrativne granice ne bi trebale biti prepreka bi barijera razvoju ovog kraja – napominje čazmanski gradonačelnik Dinko Pirak.

Brendiranjem se želi objediniti turistička ponuda, a tu priliku vidi i Čazma.

-Turizam je zanimljiv za Moslavinu tako da će ovo brendiranje dobro doći cijelom ovom kraju tako da se njime istakne sve ono što možemo ponuditi turistima – ističe Pirak.

Moslavina doista ima što ponuditi – od Moslavačke gore, preko naftnog rudarstva, drvene arhitekture do vinskog bisera škrleta.


PODIJELI S PRIJATELJIMA!